Sunday, March 20, 2011

KENAPA PERANGAINYA TAK SEINDAH WAJAHNYA??

Sedih bila melihat perangai seorang sahabat sebegini. Kalau sudah melakukan kesalahan, mengakulah. Mintak maaf dengan ikhlas. Kenapa perlu putar belitkan cerita dan menjadikan saya yang nampak buruk pada orang lain. Saya, sikit pun tak pernah ada niat buruk-burukkan dia. Semua masalah kami semasa kami baik dulu, saya bincang dengan dia saja. Tiba-tiba ada orang bagitahu saya, dia spreadkan cerita buruk pasal saya. Orang tu datang cerita dengan saya pun sebab yakin saya tak macam tu. Sedih melihat awak macam ni. Muka cantik, otak pandai.. Moga awak sedar kesalahan awak suatu hari nanti... Mungkin awak patut fikir balik kenapa awak takde kawan rapat sampai sekarang..~

13 comments:

  1. aish.. talam dua muka la tu..
    xsuka xsuka

    ReplyDelete
  2. errmm..boleh ambil pengajaran dari post ni..
    muka tak cantik xpe,hati wajib cantik..

    wani,
    kalaupun dia x mintak maaf secara direct,wani maafkan jelah dia ye..

    ReplyDelete
  3. huhuhu..wani, try la nsihat kn die...

    ReplyDelete
  4. wani dah lame maafkan die yunk.. wani xde pu confront kat dye.. or marah2 dye.. tp die jd pijak pale lak.. asyik wat bende yg same jee..

    ReplyDelete
  5. huhuhu..nie wani cite kwn wani time kite kuar ritu ker or org len nie...

    ReplyDelete
  6. org len kot.. xpernah lagi cerita kat anum..:)

    ReplyDelete
  7. wani cyunk....
    wani as nih hatinya baik...cool..=)
    maafkan dia saja....=))

    ReplyDelete
  8. as.. thanks sebab buat wani rasa tenang.. InsyaAllah wani akan sentiasa maafkan dia.. :)
    rindu nak pelok as! :(

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah...
    as pun winduuuu nak pelok wani cyunk...
    salam sayng untuk wani cyunk dari as cyunk...~_^

    ReplyDelete
  10. sape 2 wak? de xpuas ati ng sy ea? lau pape gtau la..sy Ok jek :)

    ReplyDelete
  11. hehe.. taklah.. kalau ada, saya dah beritahu dah.. hehe.. boleh kan? awak pun gtau la kat saya kalau ade apa2.. ehe..

    ReplyDelete
  12. ehee..ingat ade kene mengene ng sy dah..mane taw kn..xsedar ke..(tetibe perasan)..bOley2...pape gtau jek.mcm xbese :P

    ReplyDelete