Thursday, March 10, 2011

ANUAR ZAIN? BF SAYA LAH!

Sekarang setiap malam tidur ditemani suara teman lelaki saya ini. Setiap kali dengar suara dia memang jatuh cinta lah! lagu ini sangat best oke! and lagu ni dibuat untuk cerita merong mahawangsa. siapa tak tahu memang tak tengok tv lah. bagai nak rak publisiti KRU buat kan? hoho.

Setiap kali ada lagu yang macam ni, mesti try jugak nak kaitkan dengan diri sendiri. ehe. So, bile dengar tu bolehlah feeling lebih kan? heeeeee.. -.-

Part yang paling suka time lirik ni,

Ternyata ku perlukan cinta,
Dari dirimu sayang, 
Barulah terasa,
Ku bernyawa..

Macam ni lah agaknya rasa bila orang tu realize yang dia betol2 mencintai someone tu even kadang2 dia dengan berlagaknya kata, FINE, I DONT NEED U!

Oh, tapi janganlah asyik dedicate lagu ni untuk boypren girlpren je. Lagu ni pun boleh ditujukan untuk Cinta kita yang SATU tu kan?

Last but not least, saya akhiri dengan harapan saya dapat tenang membuat lab report lepas ini tanpa keinginan untuk menghupdate blog ataupun sebab suara teman lelaki saya ini terngiang-ngiang di telinga. woooahh!

p/s: waktu kecik dulu selalu cakap anuar zain tu abang kita sebab nama abah sama. walaupun nama abah zin and nama abah dia zain. haha!


No comments:

Post a Comment