Tuesday, February 22, 2011

FIRST SECRET ADMIRER.. AUUUUWWWW! @.@

Assalamualaikum..:)

Dah lama dah nak update blog. tp tak tau nak update pasal ape.. plus kerja yang melambak2.. macam nak muntah rasanya tengok buku.. haihhh.. belom final year lagikk kan.. nanti dah final year mau semua jadik x terurus.. haihh.. seriauuu..

tadi tengah tunggu order kat kedai hitam (xtau nama ape, tp kdai tu warna hitam), aku, didi ngan ila pon borak2 la pasal hal ehwal semasa.. ye laaa.. tunggu makanan lmbat gileeee... memang sedeh tol.. lama2 perot pon cam merajukk nak makan kann.. tapi bile makanan smpai, habiss jek.. haha.. borak2 punye borak masuk laa pasal cite tyme skola rendah dulu..

tyme tu aku skolah kat area2 gombak la.. pastu bile petang aku g ngaji kat surau dekat umah.. tyme tu x ingat umur brape.. kalo x silap darjah tiga or darjah empat.. aku xde kawan sebaya pmpuan kat tmpat ngaji tuu. kawan yg laen2 pergi skolah agama.. sebab xde kawan, aku baik gak la ngan budak2 laki kat situ.. tyme tunggu turn kitorang main la macam2.. yg selalu main tyme tu roda impian.. hehe.. tengah femes kan tyme tu..

nak dijadikan cerita, aku pergi ngaji memang naik basikal sbb tmpt x jauhh pon.. tibe2 satu hari tu tyme nak balik tengok2 tayar basikal aku dah kempis sekempis kempisnya.. semua org dah balik tyme tu.. rasa nak menangiss pon adaa.. ye laa budak kecikk kan.. x tau nak buat cm mana... rase nak kene heret je la basikal tu balekk.. pastu ade la budak laki tmpat ngaji aku ni dtg, dye ckp jomla dye bawakk kan pegi bengkel kat depan tmpat ngaji aku je... pastu aku pon follow je... tengah jalan tu, dye ckp "tu la, orang cantik, mesti la ramai org nak kacau" hukkkkk.. tyme tu aku rase nak lmpang je.. seriesss... dah la aku rase nak nangiss kaan.. dye leh lak buat lawak bodo camtu... pastu bile da basikal da ok, aku pon balik... x ingat la aku ucap trime kasih ke x..

then, after kjadian tu, slipar aku slalu je hilang sbelah... memang kerap gile la beli slipar tyme tu.. kadang2 jumpa, kadang2 x jumpa.. yg aku peliknya, bile jumpe tu mesti budak laki tadi yg tolong aku carik.. kalau org laen, mesti x jumpaa... tp aku still x faham ape2.. cuma reti nangiss jekk. haha..

satu hari kitorang pon main la roda impian lagikk.. pastu budak tu tanya aku, ade x suka kat sape2.. aku ckp xde.. aku tanya balik, die ade suka kat sape2 ke.. pastu die pon buat la roda impian tu.. suruh aku tekaa la dye suke kat sape.. bile dah pilih huruf2 NKRMG dan A (haha.. ingat x?) tup2 aku tengok cam nama aku jee ni.. aku pon dengan blur tanya, nama aku ke ni.. siap gelak2 lagi.. skali dye seyes.. OMG! da la budak2 kan tyme tu... gileeee tollll.... pastu aku terus rasa menyampah kat dye.. tambah2 lagi bile die confess dye yg buat tayar aku xde angin n slipar2 aku hilang... baru aku terpikir, aa la.. tayar aku bkan bocor pon.. bru la aku faham.. pastu trus larikan diri dari dye.. kat skolah nasib baik x same kelas... n x lame pastu aku pindah mentakab... Fuhh.. lega sangat...

haa.. tu la pengalaman secret admirer pertama aku.. memang scarryy gile.... rase cm pelik sangat sbb tyme tu aku budak2 lagik.. pastu org kata dak pmpuan yg cepat matang dlm bab2 ni kan.. tp dak laki tu cam teradvanced lakkk.. haha.. ntah2 skarang dye dah kawinn pon kan? hahaha...

korang punya cm mana plakkk? meh la sharing.. best plak bile masuk bab mengenang memori ni.. haha!

10 comments:

  1. hahah..x de secret admire pon..gone nak kongsi :P

    ReplyDelete
  2. hehe.. nanti bile dah ade kongsi okee?

    ReplyDelete
  3. amboi2.. gatal btol.
    sbanye..aku la bdak lelaki tu..hahaha(tbe2 rasa malu)

    ReplyDelete
  4. nak kongsi gak....
    hahhahaa...
    maser sekolah rendah dulu...
    kat sarawak...dapat love scroll setiap hari dalam peti surat...
    ayat2 cinta dia tuh..tak tahan..maklumlah..budak2 lagi mase tuh..cepatlah perasan..hukkk...
    tapi sebenarnya..memg untuk as pun scroll tuh...bunga2 hati...sampailah satu hari...budak laki tuh datang umah..bagitau kat mak as...dia suka kat as...
    macam mengong pun ada...as masa tuh baru darjah satu kot...dia plak dah form 3...

    macam tak betul pun ada kan..? tapi ..itulah hakikatnya...sampai sekarang pun as masih ingat lagi muka dia..handsome!!
    (muka dia seiras a.ejai)...thats why masa a.ejai datang umah as dengan wani dulu masa raya tuh...terkezuuuutt...
    (bila siasat2...a.ejai bukan orangnya...hahahah...)

    rupanya..budak tuh, anak kawan abah..entah bila masa dia nampak as, as pun tak tau ler...
    siap dapat loket love lagi....heheh...(kononnya buah hati bagi lah tuh...ceh..oit)=p

    mak as pun suka la as kawan dengn budak tuh..budak2 lagi masa tuh..mak as anggap dia as my brother la..(hohoho..) selalu g kelas ngaji sama2..fardhu ain sama2...huhuhu..sonok dapat body guard!! hehehehe...

    sampai lah abah kene posting ke semenanjung...
    perpisahan pun berlaku..dalam hujan plak tuh..(touching sungguh)...
    dia pun datang jugak..hantar kat airport...bg last love scroll...tulah last tengok dia...lost contact terus lepas tuh...

    rasanya sekrang pun dia dah kawin..dah ramai kot anak dia..huhuuhu...
    masih mencari juga dia tuh...tapi tak pasti lokasi family dia dimana la nih...hahhaha
    itulah cerita as...kuang3...

    -AMM-

    ReplyDelete
  5. mieto: haha.. ye ke ko? bukann laa... aku xley lupa la muka diee..

    as: hehe.. as penah cite kat wani kann.. sweet la dye.. xde la scsry mcm wani punye..:P

    ReplyDelete
  6. haah...as pernah citer...
    huhuhu...
    wani punye..not so scary..but full of mistery...
    huhuuhuk...:p

    ReplyDelete
  7. err..secret admirer?hehe hanya utk org2 comel je ni!

    ReplyDelete
  8. hhe.. i know u got one! or many! haha

    ReplyDelete
  9. many..?haha..nah,i have only one kot!

    ReplyDelete